
A tylko niewielkiej liczbie udaje się utrzymać na rynku dłużej niż rok bez dostatecznej wiedzy i znajomości przepisów.
Ty też możesz coś zrobić, abyśmy mogli dalej działać i skutecznie Cię wspierać?
A | |
---|---|
Ambasador marki |
Ambasador marki nie został zdefiniowany w żadnym akcie prawnym, jednakże z uwagi na rosnące zainteresowanie tym pojęciem przedstawiamy najbardziej popularną definicję tego sformułowania. Ambasadorem marki jest osoba fizyczna, najczęściej znana (np. influencerzy) wśród danej grupy społecznej, która wykorzystując swoją popularność promuje wizerunek marki, poprzez reklamowanie jej produktów / używanie jej produktów / korzystanie z usług marki. Można spotkać się także z definicją, zgodnie z którą ambasadorem marki jest pracownik firmy którego celem jest rozpowszechnianie pozytywnych informacji o firmie oraz np. promowanie jej na portalach społecznościowych. Praca ambasadora marki bardzo często polegać ma na budowaniu świadomości marki wśród danej grupy społecznej. Z prawnego punktu widzenia, warto zawrzeć szczegółową umowę z ambasadorem marki wskazując w niej zakres obowiązków ambasadora, informacje które może on ujawniać, częstotliwość publikacji bądź wypowiadania się na temat marki. Zawierając współpracę z ambasadorem marki należy także pamiętać aby szeroko skupić się na możliwościach rozwiązania umowy. Wielokrotnie słyszy się, że np. ktoś swoim niewłaściwym zachowaniem, odsunął od siebie fanów, w takiej negatywnie mogłoby to wpłynąć na wizerunek marki promowanej przez ambasadora. Nawiązując pracę z ambasadorem marki zachęcamy do zapoznania się wcześniej z przygotowanym przez nas projektem umowy na prowadzenie portali społecznościowych. |
Jak widzisz, serwis mikroPorady.pl jest wolny od reklam. Działamy dzięki ofiarności naszych użytkowników, którzy przekazują nam wpłaty i darowizny. Nawet w bardzo niewielkich kwotach.
Twoja pomoc pozwoli na:
Rejestracja zajmie Ci 1 minutę.
Dostajesz bezpłatny dostęp do niezbędnej wiedzy i informacji.
W każdej chwili możesz przeczytać w całości nasz Regulamin Serwisu i Politykę prywatności.
Wiemy jednak, że jako mikroprzedsiębiorca masz niewiele czasu na zgłębianie całości dokumentów, więc przygotowaliśmy skrót najważniejszych zapisów:
Nasz serwis jest również w 100% zgodny z RODO. W każdej chwili możesz uzyskać dostęp do swoich danych, sprawdzić gdzie i w jaki sposób są one przechowywane. Oczywiście w dowolnym momencie możesz je również usunąć.
Klikając "Akceptuję Warunki" oświadczasz, że rozumiesz i akceptujesz nasz Regulamin Serwisu i Politykę prywatności.
W każdej chwili możesz przeczytać w całości nasz Regulamin Serwisu i Politykę prywatności.
Wiemy jednak, że jako mikroprzedsiębiorca masz niewiele czasu na zgłębianie całości dokumentów, więc przygotowaliśmy skrót najważniejszych zapisów:
Nasz serwis jest również w 100% zgodny z RODO. W każdej chwili możesz uzyskać dostęp do swoich danych, sprawdzić gdzie i w jaki sposób są one przechowywane. Oczywiście w dowolnym momencie możesz je również usunąć.
Klikając "Akceptuję Warunki" oświadczasz, że rozumiesz i akceptujesz nasz Regulamin Serwisu i Politykę prywatności.
Na podany adres e-mail wysłany został link aktywujący konto.
Na podany adres e-mail wysłany został link do zmiany hasła.
*Czy wiesz, że aż 96% mikro firm zapewnia 75% wszystkich wpływów z podatków i wytwarza 51% zysku gospodarki kraju? A czy wiesz, że tylko niewielkiej liczbie udaje się utrzymać na rynku dłużej niż rok z powodu braku dostatecznej wiedzy, znajomości przypisów i kompetencji?
A czy wiesz, że...
Ty też możesz coś dla nas
zrobić, abyśmy mogli dalej działać
i skutecznie Cię wspierać?
Wpisz nasz KRS w Deklaracji Podatkowej Twój e-PIT!
Aby skutecznie przekazać 1,5% na Projekty Fundacji
mikroPorady.pl i jestemSzefem.pl
wystarczy wpisać:
lub wyszukać na liście:
Akademia Liderów Innowacji i Przedsiębiorczości Fundacja dr Bogusława Federa