Umowa o usługi administracyjne, sekretarskie i zarządzania

Umowy takiej, w trzech wariantach, możesz potrzebować, gdy jesteś mikroprzedsiębiorcą i nie chcesz sam zatrudniać w sekreteriacie pracowników do spraw administracyjnych, którymi będziesz musiał kierować. Do tego celu możesz posłużyć się zwewnętrzną, wyspecjalizowaną firmą, która może funkcjonować nawet z Twoim adresem do doręczeń, przyjmując i eskpediując Twoją korespondencję.

Wybierz wariant dokumentu do pobrania:

Wariant I Umowa o usługi administracyjne

Wariant I

Umowa o usługi administracyjne

W wariancie tym zawierasz umowę o usługi, a nie o najem lokalu na siedzibę firmy. Usługodawca udostępnia jedynie swój adres i numer lokalu jako Twój adres do doręczęń, zapewniając pod tym adresem obsługę administracyjną i sekretarską Twoich spraw przez swoich pracowników. Nie wyklucza to, że możesz umówić się, iż pod tym adresem będziesz miał w określonym czasie możliwość korzystania z miejsca pracy dla siebie lub swojego przedstawiciela, pełnomocnika. Innymi słowy możesz zamówić sobie biurko na np. 2 razy po 4 godziny w tygodniu.

Wariant II Umowa o najem i obsługę administracyjną

Wariant II

Umowa o najem i obsługę administracyjną

W tym wariancie podstawową usługą dostawcy usług jest najem części powierzchni, pokoju czy kilku pomieszczeń w ramach najczęściej usług administrowania i wynajmu w budynkach przeznaczonych na wynajem biur dla firm. Zarządzający budynkiem dostosowuje swoją ofertę do potrzeb wynajmującego, oferując często obok urządzonego już pomieszczenia szeroki wachlarz usług administracyjno-sekretarskich.

Wariant III Umowa o usługi administracyjne, sekretarskie i najem

Wariant III

Umowa o usługi administracyjne, sekretarskie i najem

Ten wariant zapewni Ci uzyskanie pełnego wymiaru usług.

Powiązane materiały

Masz nietypowy problem?

Zapytaj naszego eksperta

Szukasz innego wzoru dokumentu?

Skorzystaj z wyszukiwarki