Umowa o reklamę prasową

Tutaj znajdziesz kompleksową, praktyczną wiedzę i porady on-line. Pod wzorem dokumentu czekają dodatkowo na Ciebie:

Tutaj znajdziesz kompleksową, praktyczną wiedzę i porady on-line.
Pod wzorem dokumentu czekają dodatkowo na Ciebie:

Porady, defincje i rekomendacje

Kazusy prawne

Ekspert rozwiązujacy nietypowe problemy

Wszystkie materiały udostępniamy bezpłatnie w nieograniczonym czasie.

Umowa o reklamę prasową

Umowa o reklamę prasową jest umową nienazwaną, do której stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego o świadczeniu usług na warunkach zlecenia na zasadzie art. 750 k.c. Strony zawierające umowę mogą ułożyć stosunek prawny według swego uznania, byleby jego treść lub cel nie sprzeciwiały się właściwości (naturze) stosunku, ustawie ani zasadom współżycia społecznego (zasada swobody umów). W przypadku usług reklamowych przedsiębiorca powinien pamiętać o przestrzeganiu przepisów określonych w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z 16 kwietnia 1993 roku, a w szczególności zakazu reklamy sprzecznej z przepisami prawa lub dobrymi obyczajami i wprowadzającej w błąd.

Chcesz pobrać tylko wzór dokumentu?

Masz nietypowy problem?

Zapytaj naszego eksperta

Szukasz innego wzoru dokumentu?

Skorzystaj z wyszukiwarki

Warto wiedzieć