Uwaga #8: Przygotowanie lokowania Produktu/Usługi - paragraf 2

Umowa o emisję reklamy radiowej/lokowanie produktu w audycji radiowej

Strony są zobowiązane współdziałać ze sobą na każdym etapie umowy, a w szczególności w zakresie przygotowania lokowania produktu lub usługi. Ze względów oczywistych przyjęliśmy podstawowe rozwiązania w tym zakresie – z Kodeksu cywilnego. W szczególności w zakresie nie uregulowanym w umowie, do określenia praw i obowiązków stron będą miały zastosowanie przepisy dotyczące umowy o dzieło.

Usługobiorca powinien przekazać usługobiorcy odpowiednie informacje, materiały o usłudze, względnie wizualizacje produktu który ma być lokowany, tak, ażeby umożliwić usługodawcy – nadawcy radiowemu odpowiednie go ulokowanie w audycji, zarówno zgodnie z dość rygorystycznymi przepisami (art. 17a cytowany wyżej) jak i zasadami przygotowywania reklam.