Uwaga #8: Działalność promocyjna poprzez wyświetlanie materiałów wizualnych - paragraf 3

Umowa o lokalizację monitora/ekranu/emitora dla promocji produktu w sklepie/aptece/punkcie usługowym

Należy określić w jaki sposób i w jakiej ilości i kolejności były by emitowane materiały promocyjne. Możliwe są różne rozwiązania; można uzgodnić, iż materiały są emitowane w określonej kolejności, po czym następuje ponowne ich odtworzenie, jest również możliwe wprowadzenie ustawień zgodnie z którymi kolejność emisji ulega zamianie przy ponownym odtworzeniu bloku materiałów promocyjnych, z jednoczesnym założeniem, iż unika się ponownej emisji tego samego materiału bez przedzielenia go emisją innego materiału. Również należy unikać wyświetlania tego samego materiału równocześnie na wszystkich wyświetlaczach.
Strony mogą uzgodnić, iż część czasu emisji będzie przeznaczona na wyświetlanie materiałów promujących produkty lub usługi wynajmującego.