Uwaga #7: Prowadzenie promocji - paragraf 3

Umowa o lokalizację monitora/ekranu/emitora dla promocji produktu w sklepie/aptece/punkcie usługowym

W związku z tym, iż należy unikać form i zakresu prowadzenia takich akcji zakłócających normalne korzystanie z lokalu przez wynajmującego, jego personel lub klientów, zasadne jest zastrzeżenie, iż promocja może polegać wyłącznie na emisji materiałów wizualnych, a raczej nie – oprócz tego - dźwiękowych. Przekaz (zestaw materiałów/ filmów promocyjnych) byłby najczęściej „zapętlony", czyli po pewnym czasie następowałoby powtórzenie w uzgodnionej kolejności emitowanych materiałów, dopóki nie zostały by zastąpione innymi. Należy uznać, iż zamieszczenie „teleekranu" emitującego również przekaz dźwiękowy mogłoby być uciążliwe nie tylko dla klientów korzystających z lokalu, ale w szczególności personelu wynajmującego pracującego w lokalu. W przypadku Internetu najemca może regulować emisją i sterować nią on line w umówionym zakresie.