Uwaga #4: Uwaga 4 - Czas trwania Umowy - Punkt 4

Umowa na prowadzenie portali społecznościowych

Jak już zostało wspomniane w Opisie, w naszych wzorze zaprezentowaliśmy 3 warianty omawianej umowy: umowę na prowadzenie portali społecznościowych na czas określony, umowę na prowadzenie portali społecznościowych na czas wykonania usług oraz umowę na prowadzenie portali społecznościowych na czas nieokreślony. Wychodzimy w ten sposób naprzeciw potrzebom naszych użytkowników, którzy mogą skorzystać z najodpowiedniejszej dla nich wersji.

Najczęściej jednak umowa na prowadzenie portali społecznościowych będzie miała charakter długotrwały. Ciężko bowiem oczekiwać od osoby prowadzącej portale społecznościowe osiągnięcia pożądanych rezultatów w krótkim czasie. W końcu podstawowym celem omawianej umowy jest pozyskanie jak największej liczby fanów fanpage’ów Zleceniodawcy. Dzięki temu jego produkty lub usługi będą chętniej kupowane/zamawiane przez użytkowników portali społecznościowych. Można zatem powiedzieć, że prowadzenie portali społecznościowych w istocie rzeczy jest pewnego rodzaju reklamą przedsiębiorcy. Oczywiście reklama ta pełni także funkcję informacyjną – dzięki udostępnianym na portalach społecznościowych treściom, potencjalni klienci mogą zaznajomić się z oferowanymi przez przedsiębiorcę produktami i usługami, co pozwoli im na podjęcie świadomej decyzji o zakupie.

Aby osiągnąć pożądany przez Zleceniodawcę rezultat, Zleceniobiorca musi przyjąć jakąś strategię działania, której realizacja przyniesie efekty dopiero po jakimś czasie, często będzie to nawet rok lub dwa.

Dlatego też zawierania umowy na prowadzenie portali społecznościowych na krótki okres czasu jest raczej bezcelowe. Niestety konta na portalach społecznościowych muszą być prowadzone długotrwale – co pozwoli na uzyskanie zaufania potencjalnych klientów i utworzenie z nimi pewnych więzi.