Umowa z agencją medialną

Przedmiotem takiej umowy mogą być bardzo różne usługi, począwszy od standardowych – opracowywanie strategii kształtowania wizerunku, materiałów prasowych, organizacja spotkań z dziennikarzami, po bardziej skomplikowane – tzw. PR korporacyjny, działania za pośrednictwem social media czy wreszcie budowanie wizerunku firmy wśród uczestników rynku kapitałowego.

Agencje medialne zajmują się również pozyskiwaniem informacji z rynku, na którym działa klient, ich przetwarzaniem, a następnie przekazywaniem klientowi, w celu ewentualnego wykorzystania albo dalszego rozpowszechniania. Wachlarz usług jest zatem bardzo szeroki i w zasadzie nieograniczony, zwłaszcza że rodzaje będących w użyciu środków masowego przekazu, a w konsekwencji strategie reklamowe ulegają bardzo częstym zmianom.

Usługi te, z jednej strony wymagają więc twórczej aktywności, z drugiej bardzo ścisłej współpracy agencji z klientem, polegającej przede wszystkim na częstej wymianie informacji. Przykładowy wzór umowy pozwala na zabezpieczenie tych dwóch sfer i wyraźne zakreślenie praw do majątkowych praw autorskich oraz odpowiedzialności w razie braku przepływu informacji, czy niezgodnego z umową rozpowszechniania poufnych danych.

Czy wiesz, że aż 96% mikro firm zapewnia 75% wszystkich wpływów z podatków i wytwarza 51% zysku gospodarki kraju?

A tylko niewielkiej liczbie udaje się utrzymać na rynku dłużej niż rok bez dostatecznej wiedzy i znajomości przepisów.

A czy wiesz, że...

Ty też możesz coś zrobić, abyśmy mogli dalej działać i skutecznie Cię wspierać?

KRS 0000318482

Przejdź do Twój e-PIT

Masz nietypowy problem?

Zapytaj naszego eksperta

Szukasz innego wzoru dokumentu?

Skorzystaj z wyszukiwarki